GOLFENS DAG 14. APRIL 2024
mellem kl. 11 og 14

Golf er for alle!

Kom og prøv om det er noget for dig.

Vi holder åbent hus på Golfens Dag søndag den 14. april.

Her kan du som gæst frit benytte vores puttegreen og driving range. Du kan også spille et par huller på vores par-3 bane eller bare komme forbi og nyde naturen som omgiver vores flotte bane. Du kan låne udstyr i klubben og skal bare klæde dig efter vejret. Der vil være gode tilbud til nye medlemmer på dagen.

Vi vil dog meget gerne have tilmeldinger forinden, så vi kan give dig en ca. tid, og sådan at ikke alle kommer på samme tid. Skulle du ikke have tilmeldt dig inden, kan du melde din ankomst i klubhuset.
Udfyld skemaet og tryk på SEND.

- Du kan også sende en SMS til Per Dreibøl på mobil 20 97 90 97.

Når du har været introforløbet for dagen igennem, byder golfklubben på en en sodavand, en øl eller evt. en kop kaffe.  Vi håber, der er mange, der vil lægge turen forbi og nyde de dejlige lokaler og vores golfbaneanlæg.

Når man er tilmeldt, er du automatisk med i lodtrækningen om et 8-ugers prøvemedlemskab til en værdi af 599 kr.

Startpakken er et intro-forløb på 8 uger, som er inkl. lån af udstyr, træning mm. Kom forbi og ta' venner og familie med.

GOLFENS%20DAG%2021_edited.jpg
Tilmeld dig til Golfens Dag på nedenstående formular
Hvilket tidspunkt passer dig?

Tak, for tilmeldingen!