DIVISIONSHOLD

Christina Jacobsen (U16)

vandt turneringen

Dormy Elite Tour III piger 2023

i Horsens golfklub 19.-20. aug.

Gik runderne i 77-75-72

STORT TILLYKKE

Velkommen til en ny sæson hos

Skovbo Golfklubs Divisionsafdeling

Skovbo Golfklub har i mange år haft en del spillere, som har deltaget i turneringer mod andre klubber på klubbens divisionshold.

Vores vision er ud over at konkurrere med andre klubber, at skabe et godt sammenhold i afdelingen, hvor du kan finde dig godt tilpas og finde andre/nye spillere at spille/konkurrere med.

Det foregår i regi af Dansk Golf Unions elite turneringer, der afvikles i 4 weekender (udebane og hjemmebane) i løbet af forår og efterår. Man spiller singler og foursomes. (Hos senior og veteran er det en mixed foursome)

Vores damer var så dygtige sidste år, at de rykkede op i 2 division, hvor de forhåbentligt vil klare sig godt.

Hvis der er damespillere i klubben uanset HCP. som kunne have lyst til at deltage på et hold, så ser vi Jer gerne på vores træningsdage mm.

Holdene udtages som udgangspunkt efter kvalifikationskriterier dvs. de bedste spillere spiller på holdene.

Der er træningssamling hver onsdag aften og interne turneringer i sæsonen, hvor spillerne kan kvalificere sig til at deltage på et hold. (Se evt. under eliten på hjemmesiden, hvor udtagelseskriterierne står).

Vi sender invitationsmail ud til spillere indenfor Hcp. 12 for herrer og Hcp. 18 for damer, men er du interesseret i at deltage kan du dukke om onsdagen og se om det er noget for dig. Du kan jo være på vej ned i Hcp.

Vi har til næste sæson:

1 stk. damehold i 2 division.

2 stk. herrehold i henholdsvis 4 division og kvalifikationsrækken.

1 stk. Seniorhold i kvalifikationsrækken. (Damer +45) (Herrer +50)

1 stk. Veteranhold i kvalifikationsrækken. (Damer +55) (Herrer +60)

Divisionsudvalget

KONTAKTPERSON

Kristian Dalsgaard

kridal@jubii.dk

HOLDKAPTAJNER

1.holdet herre i 3.division: Jesper Ulriksen

2.holdet herre i kvalrækken: Henrik Molter

3.holdet herre i kvalrækken: Carsten Iwersen

Dameholdet i kvalrækken:  Claus Cortsen

Seniorholdet 50 år og op, i kvalrækken: Claus Voldum

Ungdomsholdet i kvalrækken: John Jacobsen

I Skovbo har vi, på trods af antallet af spillere, valgt at have et damehold, tre herrehold, et seniorhold og et ungdomshold, med i Danmarksturneringen.

Det betyder, at vi på spilledage skal have 40 spillere i gang plus eventuelle reserver.

Ud fra en liste over alle med lavt handicap er der sendt en indbydelse ud.

Klubmestre hulspil 2020.jfif
Klubmestre herrer2020.jfif