FORTRINSRETTER

BEGYNDERKLUBBEN

Gunstart på for-9 mandage med start på alle 9 huller kl. 17.30 (tidligt forår til sent efterår kl. 17.00).

Klubbens fuldtidsmedlemmer kan gå ud på bag-9 fra kl. 17.30, MEN der skal ubetinget lukkes igennem for spillere,
der kommer fra for-9.

NB:Den sidste mandag i måneden spilles der på bag-9 med start på alle 9 huller kl. 17.30, dvs. du skal være færdig med bag-9 inden gunstarten kl. 17.30.

HERREKLUBBEN

Fortrinsret tirsdage formiddag kl. 8.00-9.00 og fortrinsret tirsdage eftermiddag kl. 14.30-17.00 på 1. tee.

Ikke bookede tider frigives til andre 5 dage før.

DAMEKLUBBEN

Dameklubben har fortrinsret på 1. teested onsdag:

Formiddag fra kl. 9.00 til kl. 10.20 og eftermiddag fra kl. 15.50 til kl. 16.30.
Ikke bookede tider frigives til andre 5 dage før.

ELITE

Skal bestille tid i Golfbox. Interne turneringer bookes i Golfbox efter kl. 13.00 weekend/helligdage.

SENIORKLUBBEN

Fortrinsret på hul 1 torsdage kl. 8.00-11.00.

Medlemmer af seniorklubben skal bestille tid i Golfbox. Ikke bookede tider frigives til andre 5 dage før.

UNGDOM

PARMATCH

5 gange i løbet af sæsonen har parmatchklubben 1. tee lukket i 1 time på en søndag eftermiddag kl. 13.00-14.00 (alternativt lørdag eftermiddage). På vinterbanen har parmatchklubben ingen fortrinsret.

REGIONSGOLF ØST

4 to bolde samt 1 mix duble slår ud i løbet af 1/2 time. Banen lukkes een tid før ved 2 og 3 hold.

Hvis et enkelt hold flyttes til en anden dag, lukkes der ikke een ekstra tid før tee-off.

DANMARKSSERIEN

Det er blevet besluttet af klubberne imellem giver lov til en gratis prøverunde i ugen op til en turnering for holdet samt reserve og holdkaptajn.

Generelt om fortrinsretter

Klubbens spillere har ubetinget pligt til at lukke spillere igennem, som er startet på 1. tee

• Klubberne i klubben har ingen fortrinsretter på helligdage!

• Klubberne i klubben har ingen fortrinsret ved spil på udebane!

• Fortrinsretter inddrages fx ved gunstart om formiddagen!

Spisematcher noteres på www.golfbox.dk.

For alle fortrinsretter er gældende, at der flettes med øvrige på banen.
Se www.golfbox.dk for nærmere info om den pågældende spilledag.

TIDSBESTILLING

Tidsbestilling indstilles, når vi går over til spil på vinterbanen og starter først igen, når sommerbanen tages i brug i det nye år.

RIMFROST

Ved rimfrost på banen annulleres tidsbestillingen.