GOLFBUGGIES OG BAGVOGNE

Leje af golfbuggies - golfbiler skal bestilles i Golfbox og kode oplyses ved bestilling.

De nye buggies udlejes med 6 timers intervaller, og det er derfor ekstra vigtigt at returnere buggy'en straks efter endt brug - og inden cafebesøg.

Golfbuggy    pris 250 kr. for én 18-hullers golfrunde.

Monobuggy  pris 125 kr. for én 18-hullers golfrunde.

Husk at bruge sprit i bilen både før og efter brug.

Betaling for buggy sker i buggyen med mobiltelefonen og med Kreditkort, QR kode og NemID. Skal bekræftes sammen med tiden på standeren. (Gælder også for egne medlemmer).

Husk efter brug af buggy at sætte stikket i buggien.

LÅN AF BAGVOGNE (TROLLEY)

Ret henvendelse til cafeen eller til kontoret, hvis du ønsker at låne en bagvogn. Bagvognen bedes venligst stillet på plads bag caféen efter din golfrunde.

BuggyNYE.jpg

REGLER FOR BRUG AF BUGGY OG MONO

•  Der må ikke køres i roughen

•  Hul 1. Må der kun køres i semiroughen

•  Hul 9. Ved åen skal man køre ud på vejen mellem hul 9 og 18 og der må derfor ikke køres på græsset fra åen til green.

BUGGY OG MONO TIL EGNE MEDLEMMER

Rabatordninger for medlemmer i 2024
Personer over 65 betaler 75 kr. pr. gang eller kan tegne et sæsonabonnement på 1.800 kr.
Personer under 65 år kan mod en startbetaling på 1.000 kr. pr. sæson eller mod forevisning af lægeerklæring opnå samme pris.

Mono leje for 65+ er 50 kr. pr. gang