BEGYNDERKLUBBEN

Du har taget en vigtig beslutning: Du har lyst til at lære at spille golf, og det er vi meget glade for her i Skovbo Golfklub. Velkommen i vores dejlige klub. Vi håber og tror på, du bliver glad for dit valg.

Som ny i golfsporten, og som ikke har et handicap, optages som trin 1 medlem og får:

• Medlemskab i begynderklub og deltagelse på begynderdage – hver mandag kl. 17.30 fra april til slut september

• Fællestræning fra april til slut september måned med vores træner

• Frit spil på Par-3 banen og vinterbanen

• Fri adgang til driving range og træningsområde

• Frie træningsbolde til driving range

• Tilbud om fadder- og mentor-ordning

Vi gør meget ud af det sociale samvær, og sidste mandag i måneden har vi en spisematch, hvor vi uddeler præmier for månedens spilledage.

For medlemmer har vi i 2024 følgende trin: Prøvemedlemskab i 8 uger og/eller begyndermedlemskab. Det følgende år stiger man automatisk til fuldtidsmedlem eller et andet valgt medlemskab. Hent en folder på kontoret.

For at kunne spille alene på 18-huls banen, skal du have et handicap på max 48. Du må godt gå sammen med en, der har hcp 48 eller mindre.

Fællestræning for begyndere foregår som forskellige tilbud.

Vores træner, underviser i chipping/grundsving/indspil/spil med køller/putting.

Hver begynder kan max tilmelde sig 8 gange pr. sæson, så alle har en mulighed for at komme til.

Det er vigtigt, at I efter en træning bruger nogle uger til selv at arbejde med det, Allan og I har arbejdet med, så træningen får gavnlig effekt på jeres spil.

Du kan læse meget mere om vores begynderklub i folderen BEGYNDERKLUB

Du kan også se siden for helt nye begyndere med små videoer af de nye udtryk i golf på linket

Nyheder - se projekter

BEGYNDERKLUBBENS SPILLER HVER MANDAG KL. 17.30