SENIORKLUBBEN

En kort beskrivelse af klubben / spilformer:

Vores formål i Skovbo Golfklub er at give seniorer mulighed for at spille golf med et sportsligt og socialt samvær som fællesnævner og vi er pt. ca. 120 medlemmer.

Vi spiller torsdag formiddag året rundt hvis ikke vejret forhindrer os i det. Fra ultimo marts til primo december spiller vi 9- eller 18-huller på sommerbanen og fra primo december til ultimo marts benytter vi vores 9-hullers vinterbane. Golfbox benyttes til tidsbestilling, så det er nemt at finde nye medspillere.

Vi sætter det sociale samvær meget højt og arrangerer spisematcher ca. hver 4. uge. Her sammensættes de enkelte bolde tilfældigt og spiller nogle af de forskellige spilformer der findes.

Der er årligt venskabsmatcher mod seniorerne fra Trelleborg og Næstved Vi skiftes til at møde dem enten ude eller hjemme.

Vi har også stor tilslutning til vores årlige 4-dages sommerture ultimo maj, bor på hyggelige hoteller i Danmark, Sydsverige eller Nordtyskland og spiller 3 baner hver gang. Deltagerantallet har ligget på 60 deltagere de seneste år.

Vi vil gøre vores bedste for at nye medlemmer falder godt til i Seniorklubben.

Kontingent for klubben:

Du kan blive medlem af Seniorklubben fra det år du fylder 50 og du må max. have et handicap på 54.

Medlemskabet koster kr. 450,- pr. år og det dækker for kontingent (præmier mm.) og matchfee alle torsdage i hele sæsonen (1.1-31.12). Kontingentet opkræves pr. 1. januar

Til spisematcher opkræves et beløb for maden og det samme gør sig gældende til venskabsmatcherne.
Tilmelding til spise- og venskabsmatcher sker på Golfbox.

Aktuelle ting f.eks. Kalender:

Det kunne f.eks. være info om månedens spise- eller venskabsmatch, resultatet af torsdagsmatcherne (evt. kun præmiemodtagerne)

Opslagstavle:

Vi har vores årskalender, bestyrelse, vores sommertur og kontingent/tilmelding på opslagstavlen.

BESTYRELSEN

Formand