Nyt fra Divisionsgolf 1 spille weekend

Skovbo golfklub har 1 damehold, 2 herrehold, 1 seniorhold og et veteranhold, der spiller i Danmarksturneringen.

De har i denne weekend spillet 2 matcher hver:

Dameholdet søndag mod Trelleborg i 2 division:

Det blev en tæt match på hjemmebane, som blev vundet af Ledreborg.

Veteraner Kval pulje øst 4

Veteraner 1 damesingle, 4 herresingler og en mix, spillede i Køge lørdag, hvor det efter en tæt match blev til en uafgjort (delt) kamp

Søndag spillede Veteranerne mod Ishøj på Ishøj. Det blev til en komfortabel sejr på 9/4

Senior: Kval øst pulje 2

1 damesingle, 4 herresingler og en mix, spillede lørdag hjemme mod Greve og tabte knebent med 2/11

Søndag spillede seniorerne mod Brøndby og vand 7/6

Herre Kval øst pulje 3

Herrerne spillede lørdag hjemme mod Vallø og vandt 7/5

Søndag spillede de mod Harekær og måtte se sig slået med 10/2

Herrer 4 div. Øst pulje 8

1 herre spillede hjemme lørdag og søndag.

I lørdags vandt de 6,5/5,5 over Harekær og søndag vandt de en stor sejr over Greve med 9/3 trods en overmatching i HCP.

Divisionsudvalget takker Ole for Matchledelse og Teamet omkring Mads (greenkeeper) for nogle fantastiske greens, som overraskede vores gæster med deres hastighed og ensartethed.

38 visninger

Seneste blogindlæg