KLUB-I-KLUBBERNE

Skovbo Golfklub ønsker dig velkommen som nyt medlem, som helt ny i golfen, eller som tilflytter, eller hvad der nu er årsag til, at du kigger på siden her.

Som ny i klubben kan vi stærkt anbefale dig at være med i det sociale netværk, som en klub-i-klub er.

For helt nybegyndere er det næsten et must at være med i begynderklubben. For du har jo behov for at lære andre spillere at kende, udover at få lært spillet og teknikken, som er svær. Her spilles der hver mandag kl. 17.30, så alle kan nå at komme hjem fra arbejde.

Dameklubben har spilledag fast hver onsdag – enten formiddag eller eftermiddag, afhængig af om du er hjemmegående/pensionist eller er i fuld gang med arbejdslivet.

Herreklubben mødes enten tirsdag formiddag eller eftermiddag, alt efter om du er på arbejdsmarkedet eller ej.

Seniorklubben har spilledag hver torsdag formiddag og er for alle – både kvinder og mænd. Der spilles og hygges bagefter i cafeen, såfremt den er åben.

Parmatch spiller 5 søndage - og der hygges selvfølgelig også her.

Så der er god grund til at lægge mærke til tiderne – og gerne melde sig ind i den klub eller de klubber, som du kunne tænke dig – og som passer til dit niveau. Du tilmelder dig altid i Golfbox.

Kig på de forskellige Klubbers faneblade. Vi ses på golfbanen.